Hvaler

10.08.2013, kl. 13:09 ♡ Ferie 0 Kommentarer

Jeg er n p hytta til Ingvild p hvaler. Vi har tatt en del bilder s jeg tenkte jeg kunne dele noen me dere.

Hytta til Katalin

25.07.2013, kl. 20:54 ♡ Ferie 1 Kommentar

Kom hjem fra hytta til Katalin i gr og dro nesten direkte hjem til Llillehammer.Det var veldig delig vre p hytta til katalin. Har vrt der hvert r s lenge jeg kan huske (?) Her er noen f bilder i hvertfall.

Katalin, Meg & Maria (hyttenabo)

(1) Kommentar

Hank

21.07.2013, kl. 22:13 ♡ Ferie 0 Kommentarer

Denne helgen dro familien til hytta til noen klassekamerater til smssknene mine p Hank. Der var det kjempefint, med dette knallvret. Har egentlig bare ligget p svaberget, badet i havet, kjrt bt og kost meg. Vi kjrte faktisk romperister, herregud s gy det er. Nr jeg er p snne steder skulle jeg virkelig nske jeg hadde hytte.

I morgen drar jeg en tur til Hytta til Katalin i Tyrifjorden.

Gibraltar & Jentetur

10.07.2013, kl. 23:11 ♡ Ferie 1 Kommentar

P mandag var vi en dagstur til Gibraltar, vi var der i fjor ogs s jeg gadd ikke bli med de andre med guida taxitur opp p fjellet for se hulene og apene. Her er innlegget fra i fjor. S jeg og Siw shopet. Fant en bukse fra TopShop som satt perfekt p meg, noe som jeg aldri har funnet fr. Gibraltar er i Storbritania, men er en liten "tupp" p kanten av Spania. Det er ett veldig koselig sted med masse engelskmenn og mye se.

I dag var nok den varmeste dagen. Tror det var 30 grader ute i dag og vindstille, gjett om jeg kokte p stranda i dag. Vi hadde jentetur inn til gamlebyen i marbella i dag. Spiste en kjempe god scampi PillPill og chourros. Det var 3 skudd elns som gikk av mellom halv 9 og 9 som lagde et skikkelig pang, noen sm barn begynte til og med grte. Vi s ryken, men aner ikke hva det var, hvor det kom fra eller hvorfor det skjedde. Det var litt skummelt der og da.

(1) Kommentar

Fjerde Juli

04.07.2013, kl. 17:28 ♡ Ferie 0 Kommentarer

Dagene gr fort og bestr for det meste av soling bading og lesinng. Jeg har faktisk hvert p ferie i 17 dager n, og har enda 11 dager igjen. Tidligere i dag var jeg, pappa og faren i den andre andre Familien, Pl p FunnyBeach og kjrte gokart. M jo ha litt fart og spenning i hverdagen.

Topp TopShop Shortsen har kjeresten til broren min, Alexandra laget/fikset p.

N er jeg i Spania

02.07.2013, kl. 22:06 ♡ Ferie 2 Kommentarer

Har ikke oppdatert dere p en stund n. Men grunnen til det er fordi batteriet p kameraet mitt er delagt, s har defor har jeg desverre ingen bilder til dere fra uken min med Mamma og Sigurd i Burgau, Portugal. Burgau er en bitteliten bygd med masse briter, koselige resturanter og en nydelig strand. Vi bodde i leilighet og delte basseng med bare n annen lelighet, som var tom de frste 5 dagene. Burgau var kjempefin og koselig og jeg skal definitivt tilbake.

N, fra og med i gr er jeg I Marbella, Spania med Pappa og co og en annen familie. Vi er p akkurat samme sted som vi var i fjor, bare litt lenger ned i gata og litt nermere stranden. I morgen har vi tenkt oss en tur p La Caada, jeg m da se etter batteri til kameraet mitt. Blir vel litt mer ogs kjenner jeg meg selv rett.. Har n i dag lnt Siw's kamera med min egen linse, s om jeg ikke fr tak i batteri er det ikke krise. Enda.

To bilder fa en utflukt vi hadde i Portulag.

(2) Kommentarer

Oppsumering

21.06.2013, kl. 21:38 ♡ Ferie 0 Kommentarer

Liten oppsumering av de siste dagene:Onsdag -Akvariet og s verdens steste oter. Gikk rundt p "Castelo de So Jorge" Som er ett slott midt i Lisboa p en hyde. S shoppet vi litt til.Torsdag -Kjrte en bitteliten tur til Sintra for se p ett av slottene og videre til Evora. Solte meg en stund fr vi dro inn til sentrum for spise. Evora sentrum som er faktisk innenfor en mur. Skikkelig kult. I dag - Kjrte vi fra Evora til Zambujeira do mar som vi er n. Vi kjrte oss bort s bilturen tok 4 timer istedet for 2. Kan vel si vi var p landet. S var vi nede p stranden her, som er nydelig!

ONSDAG

TORSDAG

I DAG

Lisboa

20.06.2013, kl. 22:00 ♡ Ferie 0 Kommentarer

DETTE BLE EGENTLIG POSTET KVELDEN DEN 18, MEN ABV EN ELLER ANNEN GRUN FUNKET DET IKKE. Fant ut dette frst n.

Vi var framme i Lisboa ca 10:30 i gr. Siden vi landet s tidlig hadde vi en hel dag forran oss. S vi var p guiding. Jeg selv er ikke s veldig glad i bli guida rundt og bli fortalt om ellgammel, kjedelig historie av en gammel dame. Mamma hadde funnet "Lisbon riders", som er en gjeng med gutter/menn mellom 25 og 30. Vi hadde 2 guider (han ene var p opplring elns) og kjrte rundt i Lisboa i en Jeep. Det var ALDRI kjedelig og vi snakket om mye annet enn bare fakta om Lisboa. Tror vi fikk sett mye mye mer en det man vanlig ser nr man er p guiding. De viste oss nydelige steder som nesten bare de som bor her viste om, mange utsiktspungt og mye mye mer. Denne byen er kjempefin. De tok oss ogs med p "Pasteis de Belem" som er ett bakeri som er kjent for sine kaker (bilde litt lenger ned) som var kjempegode.

I dag tidlig var det ikke s fint vr s jeg og mamma har hvert p shopping senterne "El Corte Englais" og "Vasco da Gama". Kan sikkert legge ut noen bilder av det jeg kjpte senere.

Denne tingen liknet litt p den doen i "Harry Potter og Mysteriekammeret"

(0) Kommentarer

Siste post fra Norge p en stund

16.06.2013, kl. 19:44 ♡ Ferie 0 Kommentarer

I morgen tidlig drar jeg til Lisboa. Som betyr at fra og med i morgen tidlig tidlig er jeg ikke i Norge igjen p en mned. Jeg kommer ikke til stresse med bloggen. Det blir vel litt oppdatere dere om, for jeg kommer til ta en del bilder i ferien.Jeg gleder meg veldig til oppleve nye steder, shoppe litt og vre i et vamt klima.Jeg gleder meg veldig til oppleve nye steder, shoppe litt og vre i et vamt klima.

Jeg orker ikke lenger dra med meg kameraet hvor enn jeg gr lenger og har defor nesten ingen bilder siden sist.Fler har hvert mye Instagram bilder i det siste, men lover dette ska vre de siste p lenge.

1 - Eline og Meg i tidligere i dag i Oslo. 2 - Throwback fra Thailand 2007. 3 - Etter legevaktbesk og kattebitt. Gikk p Antibiotika og mtte ta stivkrampespryte. 4 - Cafe date med Maria. 5 - Tusenfryd med Katalin, Emma og Ingvild som tok bildet. Mtte p Tina fra paradise. 6 - Bilde fra da jeg og Ingvild tok bilder dagen etter konf.

(0) Kommentarer

13 dager!

04.06.2013, kl. 21:19 ♡ Ferie 0 Kommentarer

N er det virkelig ikke lenge til sommerferie. Jeg drar den 17. juni til Poutogal med mamma. Hvor vi frst er i Lisboa s lenger ned p kysten som mter Spania og plukker opp sigurd som kommer etter noen dager. Dette tilsammen er vi i Pourugal i 2 uker. Der etter kjrermammameg til Spania og mter pappa s er jeg 2 uker i Marbella med Pappa, Siw, Andrea og Sebastian og en annen familie. Vi skal til samme sted som vi var i fjor bare litt lenger ned i vegen. Dette betyr at jeg er en mned borte i sol og varme. ♥ hh, som jeg gleder meg♥

Dette er bilder fra marbella i fjor.